NEW YORK

Jag är helt kär i New York! Jag vill så gärna flytta dit och börja jobba, vilket jag har lovat mig själv att jag ska göra nån gång i livet! Japp jag ska flytta dit och skaffa ett roligt jobb och umgås med nya människor. Gud va man skulle utvecklas om man gjorde de! 
 
          
 
 
 
 
 
          
 
                                                                                                         
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Låter som en bra plan, har varit där två gånger och i den staden är allt möjligt! Vad vill du jobba med?
Självklart vill jag hälsa på, säg åt mamma att hon får sällskap av mig om hon vill!😃👍

#2 - - Anonym:

Låter som en bra plan, har varit där två gånger och i den staden är allt möjligt! Vad vill du jobba med?
Självklart vill jag hälsa på, säg åt mamma att hon får sällskap av mig om hon vill!😃👍

#3 - - Anonym:

Låter som en bra plan, har varit där två gånger och i den staden är allt möjligt! Vad vill du jobba med?
Självklart vill jag hälsa på, säg åt mamma att hon får sällskap av mig om hon vill!😃👍

#4 - - Anonym:

Låter som en bra plan, har varit där två gånger och i den staden är allt möjligt! Vad vill du jobba med?
Självklart vill jag hälsa på, säg åt mamma att hon får sällskap av mig om hon vill!😃👍

Svar: Ja vad jag vill jobba med är ännu lite oklart! Människor iallafall! Ett socialt yrke! Ni får gärna hälsa på😃
Maja Letterhall

#5 - - Anonym:

Låter som en bra plan, har varit där två gånger och i den staden är allt möjligt! Vad vill du jobba med?
Självklart vill jag hälsa på, säg åt mamma att hon får sällskap av mig om hon vill!😃👍

Upp