Erikslund

Hej alla fina! Skulle lagt upp lite bilder igår från min shoppingtur på Erikslund med bästa Felicia, men när jag kom hem så var det så mycket som kom i vägen så jag hann helt enkelt inte. Men då tänkte jag att jag lägger upp dem nu. 
 
Jag har alltid haft ett starkt intresse för inredning men nu har det exploderat! Har så mycket inspiration i mitt huvud att jag skulle behöva ett slott för att kunna göra allt. Men jag har ändrat om på mitt rum så gott jag kunnat och är jättenoga med färger, mönster och placering av saker. Haha min mamma kallar mig inredningsberoende, undrar om man kan vara det?;)
Nej men iallafall så åkte jag med Felicia till Ikea och köpte lite nya saker till hennes lägenhet (som jag inte alls är avis på). Det var jättemysigt att gå runt där och handla inredning. Det kommer bli svinmysigt hos henne nu!!! Sen var vi ju bara tvungna att prova frozen yoghurt som kommit till Erikslund, så j****vla gott! Jag tog vanlig naturell grekisk youghurt, kiwi, blåbär, kokos, smartis och nutella. Asså HEAVEN! Det måste ni prova nästa gång ni är där!
 
 
 
 
 
 
Allmänt, interiör | |
Upp